ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών
«Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα»

Σάββατο 18 & Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020
Πολυχώρος Παλαιάς Λαχαναγοράς του Αγρινίου (πλατεία Δημάδη)

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΜΒΑ Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Αιτωλοακαρνάνων Επιχειρηματιών Ε.Ν.Α. διοργανώνει το 6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα», το Σάββατο 18 [10:00-20:30] & Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 στον πολυχώρο της Παλαιάς Λαχαναγοράς του Αγρινίου (πλατεία Δημάδη).

Το Συμπόσιο πραγματοποιείται με την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Αγρινίου.

Το Συμπόσιο αποτελεί μια ανοικτή προς την κοινωνία εκδήλωση στην οποία συμπράττουν μονάδες της τοπικής και εθνικής παραγωγικής βάσης και η πανεπιστημιακή κοινότητα.

Στο πλαίσιο των δράσεων του Συμποσίου μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται ομιλίες και συζητήσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών και εκπροσώπων τοπικών και εθνικών παραγωγικών μονάδων από το κλάδο των τροφίμων, παρουσίαση μελετών και διαδραστικές εκδηλώσεις [γευσιγνωσία, παρουσιάσεις προϊόντων κ.λπ.] Στο διήμερο του Συμποσίου θα λειτουργεί έκθεση προϊόντων του κλάδου των τροφίμων και ποτών από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων.